úterý 7. února 2017

Lívance z mandlového mléka

U nás máme moc rádi palačinky, lívance, waffle,... A tak ráda zkouším nové recepty na ně a tento pochází původně od Jamieho Olivera, ale já jsem si ho ještě teochu poupravila, aby byl trochu zdravější ;)

Ingredience:
1/2 hrnku polohrubé mouky
1/2 hrnku rozmixovaných vloček
1 hrnek nastrouhaných jablek
špetka soli
2 lžičky prášku do pečiva
1 hrnek mandlového (nebo jiného) mléka

Postup:
V míse smícháme vśechny sypké suroviny, pak přidáme jablka a mléko a vše dobře promícháme. Na rozpálenou pánvićku dáme vźdy lžíci těsta a dobře rozetřeme. Idélni jsou s jaborovým sirupem nebo jen jogurtem k snídani. 

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn.: Objevila jsem teď keramické pánvićky a jsem z nich nadšená. Nádherně se na nich smaží zrovna tyhle lívanečky úplně bez oleje.

 

2 komentáře:

  1. vyzkouším :) máte tam chybku místo polohrubé mouky máte bouky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za upozornění ;) už jsem to opravila. Asi to nebude poslední chyba co tu najdete :D tak snad vás to úplně neodradí.

      Vymazat