pondělí 6. února 2017

Brandnooz box leden 2017


S novým rokem přišel i nový box a můj návrat sem na bloggerské stránky. Snad se povede stejně jako ten boxík :)


To co obsahoval vám už prozradila fotka, já jen můžu pět ódy na některé výrobky. Tentokrát by si to zasloužili snad úplně všichni, ale znovu jsem se pokusila vybrat jen top 3.


Velmi mile překvapily low carb krekry od Penam. Jsou to malé obdelníčky s bezpočtem možností, jak si na nich pochutnat. A i když zvolíte, jako já, tu nejjednodušší, jíst je jen tak bez přílohy, moc si na nich pochutnáte.


Dalším kdo si zaslouží velkou pochvalu jsou Digestive ovesné od Emca. Já moc na ovesné sušenky nejsem. Když už si dávám sušenku, tak chci aby tak i chutnala, ale tyhle jsou výborné.


Poslední je Ketchup light od Spaku. Nic lightového mi v něm chuťově nevadí, má pěkné balení a dobře se dávkuje.


Co se chuti týče, největší šok bylo pro mě mandlové mléko od Alpro. Je neslazené a to je vcelku velký nezvyk. Byla to pro mě ale výzva, a tak jsem se rozhodla z něj připravit nějakou velkou dobrotu. Takže už zítra se můžete těšit na skvělé lívanečky, které budou zdravé, výborné a hlavně mandlové :)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat