pondělí 8. prosince 2014

Červená čočka s tuňákem

Dnešní recept je dílem náhody. Snoubí se v něm různorodé chutě, které si ale k sobě našly dobře cestu. V jednom hrnci se potkalo Mexiko s Itálií a zdá se, že si výborně porozuměli :) 

Ingredience:

1 lžíce oleje
1 cibule
1 česnek
1 malá cuketka
1 konzerva Mexického salátu s tuňákem
60g červené čočky
100g oliv
200ml vody nebo vývaru
sůl
pepř

Postup:

V hrnci si usmažíme cibulku s česnekem dozlatova, přidáme k ní nadrobno nakrájenou cuketu, kterou smažíme 2-3 min. Poté přidáme tuňáka, olivy a čočku, vše zalijeme vodou a stáhneme plamen. Vaříme bez pokličky za občasného míchání, dokud se voda nevstřebá. 

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn. :Pokud nebudete mít zrovna mexický salát, můžete přidat jen tuňáka a další zeleninu. Moc jsem si pochutnala, bylo to příjemně pálivé a moc dobré.




5 komentářů:

  1. Dneska jsem se pustila do vaření červené čočky s tuňákem. Cibulka, česnek a cuketka vytvořily dokonalý základ a tuňák s čočkou tomu dali pořádný grády. Bohužel jsem to vařila ve starém hrnci a v něm se mi to trochu připálilo. Naštěstí mám bezvadnou rodinu, která se tvářila, že je to perfektní. Nemáte někdo tip na nějaké dobré pánve a hrnce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím všechny, taky jsem zkoušela tenhle recept a celá rodina se olizovala až za ušima. Poslední dobou jsem si oblíbila titanové nádobí. Je úžasné, jak se v něm všechno rovnoměrně vaří, a hlavně se mi ještě nic nepřipálilo. Určitě bych ho doporučila vyzkoušet, protože mě se v něm vážně vaří jedna báseň.

      Vymazat
    2. Dobrý den všem, o titanovém nádobí jsem četla na zgastro.cz a musím říct, že jsem se pro něj nadchla. Koupila jsem si jeden hrnec a pánev na zkoušku. Zvlášť u receptů jako je červená čočka s tuňákem, kde je důležité, aby se čočka nepřipálila. Jídlo si zachovává perfektní chuť a všechny živiny, takže vaříte zdravěji.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Ahoj, pro ty, kdo chtějí vědět víc o titanovém nádobí, doporučuji se podívat přímo na stránky titanové nádobí. Mají tam všechny informace o různých typech a jejich výhodách. Osobně si myslím, že by se to hodilo pro vaše kulinářské experimenty, jako je červená čočka s tuňákem, protože to pomáhá uchovat jídlo chutné a zdravé.

      Vymazat