středa 3. září 2014

Ovocná syrovátka

Začala se mi v lednici hromadit syrovátka, ze všech těch lučin a jiných sýrů, které dělám. Tom jí statečně pije, ale na mě je dost kyselá (piji jen tu z ovocných lučin). Přidávám jí do koláčů jak jen můžu, ale stejně jí tam pořád bylo dost. Nakonec jsem si nechala poradit sestrou Evičkou, která z z ní připravuje ovocný nápoj. A společně s loupáčky, to je výborná svačinka.

Ingredience:

600ml syrovátky
200g jogurtu
2 banány
8 jahod
2 lžíce cukru
2 lžičky citrónové šťávy

Postup:

Ovoce nakrájíme na menší kousky, zalijeme syrovátkou a přidáme jogurt, cukr a citrónovou šťávu. Všechny ingredience rozmixujeme tyčovým mixérem ve vysoké nádobě. Dáme chladit.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn.: Jahody i banány mám mražené, tak byl nápoj hned studený. Ovoce jsem nechala jen trochu rozmrznout. Můžete přidat čerstvé a různé druhy, například s mangem to musí být velká dobrota. Banán dávám, aby pití hezky zahustil. Místo jogurtu můžete dát i šlehačku, ta srazí kyselost. 


1 komentář:

  1. To vypadá chutně. Nedávno mi přišel whey protein, tak zkusím. Syrovátku piju docela často jen tak na husto, ale v poslední době mě to už přestává bavit, tak si to zkusím ochutit čerstvým ovocem. Mně osobně bude nejspíš stačit jen ta citronová šťáva. Případně to dochutit pomerančem. Jahody nějak extra nemusím. ;)

    OdpovědětVymazat