středa 3. září 2014

Ovocná syrovátka

Začala se mi v lednici hromadit syrovátka, ze všech těch lučin a jiných sýrů, které dělám. Tom jí statečně pije, ale na mě je dost kyselá (piji jen tu z ovocných lučin). Přidávám jí do koláčů jak jen můžu, ale stejně jí tam pořád bylo dost. Nakonec jsem si nechala poradit sestrou Evičkou, která z z ní připravuje ovocný nápoj. A společně s loupáčky, to je výborná svačinka.

Ingredience:

600ml syrovátky
200g jogurtu
2 banány
8 jahod
2 lžíce cukru
2 lžičky citrónové šťávy

Postup:

Ovoce nakrájíme na menší kousky, zalijeme syrovátkou a přidáme jogurt, cukr a citrónovou šťávu. Všechny ingredience rozmixujeme tyčovým mixérem ve vysoké nádobě. Dáme chladit.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn.: Jahody i banány mám mražené, tak byl nápoj hned studený. Ovoce jsem nechala jen trochu rozmrznout. Můžete přidat čerstvé a různé druhy, například s mangem to musí být velká dobrota. Banán dávám, aby pití hezky zahustil. Místo jogurtu můžete dát i šlehačku, ta srazí kyselost. 


Žádné komentáře:

Okomentovat