úterý 2. září 2014

Ovesné sušenky s kokosem

Tyhle sušenky chutnají úžasně po kokosu, jsou vláčné a je v nich minimum cukru. Neobsahují mouku, ale jen vločky a kokos. Často jsem bojovala s tím, že jsou vločky  suché, ale nechala jsem se inspirovat vločkovými placičkami a  jsem je namočila a výsledek je parádní :)

Ingredience:

1 hrnek vloček
1/2 hrnku strouhaného kokosu
1 lžíce třtinového cukru
1/2 lžičky jedlé sody
1 vejce
2 lžíce másla (jednu lžíci jsem nahradila lžící makového oleje, ale nejlepší by byl kokosový)
2 lžíce mléka (pokud budete chtít vločky namáčet, ale můžete dělat sušenky hned, bez namáčení a bez mléka)

Postup:

Všechny suroviny smícháme (pokud přidáme mléko, necháme 2 hodiny uležet). Z připraveného těsta vytvarujeme kolečka, která v dlaních zmáčkneme do placky. Pečeme 15 min v předehřáté troubě na 190°C.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn.:Výborné jsou druhý den. Udělala jsem 20 malých sušenek. Jsou sladké tak akorát, určitě není potřeba víc cukru. Příště do nich možná zkusím přidat nějaké ovoce, jinak jsou dobré k čaji nebo s jogurtem a ovocem k snídani ;)


2 komentáře:

  1. jee, ty vypadají opravdu jednoduše a rychle!

    OdpovědětVymazat
  2. To taky jsou (no pokud 2 hodiny nenamáčíš vločky, to se pak člověk trochu zdrží :), ale stojí to za to. Mám je ráda a jsou super s nějakým ovocem nebo k tomu jogurtu, jak už jsem psala.

    OdpovědětVymazat