pondělí 1. září 2014

Avokádová rychlovka

Včera jsem v M&S objevila salát s avokádovým dipem, který chutnal úplně fantasticky a zelenině dodal krásnou lehkou chuť. Pokouším se teď jíst víc syrové zeleniny, a tak se mi  hodí každý nápad, jak ji ozvláštnit. Složení vzadu na krabici bylo jasné, a tak už jsem si dneska pochutnávala na vlastním dipu :)

Ingredience:

1 avokádo
1 menší stroužek česneku
sůl
pepř
1 lžička citrónové šťávy
2 lžíce bílého jogurtu

Postup:

Avokádo rozkrojíme a vyndáme pecku. Vydlabeme do misky a přidáme ostatní suroviny. Můžete rozmačkat a promíchat jen vidličkou nebo pokud chcete mít dip úplně hladký, můžete použít mixer.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn.: Musím se vám přiznat, že to bylo moje první avokádo, už jsem ho jedla mockrát, ale nějak jsem se jeho koupi podvědomě vyhýbala. Tenhle dip je ale úžasný a příprava nemůže být snazší, takže se u nás určitě zabydlí. S čerstvou zeleninou (mrkev, okurka, salát, rajčata,...) je to výborná svačinka, nebo předkrm pro hosty. Pokud byste přidali trochu chilli a rajčat budete mít z toho quacamole na tortilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat