pátek 13. června 2014

Zapečený kuskus

Tyto teplé dny vybízejí k tomu dát si něco lehkého a zeleninového. Mě k dnešnímu jídlu inspiroval obrázek na ochuceném kuskusu, který jsem si nakonec nekoupila a rozhodla se pro vlastní tvorbu ;) Je pravda, že příště musím vychytat ještě dochucení papriky, v které se kuskus zapéká, ale jinak jsem byla moc spokojená.

Ingredience:

100g kuskusu
sůl
pepř
1 stroužek česneku
2 velké papriky
1 lžíce strouhaného sýru

Postup:

Kuskus osolíme a opepříme, dáme do něj nakrájená sušená rajčata a přidáme dvě lžíce oleje v kterém jsou rajčata a zalijeme 150ml vařící vody. Necháme 5-10min přiklopené. Zatím si odkrojíme vršek paprik, vykrojíme vnitřek a vymyjeme semínka. Papriky osolíme a pomažeme olejem. Naplníme kuskusem a zapékáme na 180°C. Když se papriky hezky opečou, sundáme "kloboučky" a posypeme sýrem, zapečeme dozlatova. Přiklopíme a podáváme samotné nebo jako přílohu.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn. : Jak už jsem psala v úvodu, příště musím papriku víc ochutit, ani jsem jí neosolila. Určitě by snesla i nějaké grilovací koření. Samotná byla sladší, což mi ke kuskusu až tolik nesedlo. Jinak jsem si tentokrát sušená rajčata koupila a musím je 100% doporučit, jsou to sušená rajčata s feferonkami a česnekem od efka (měli je v tescu v akci za 16,- :o ) Jinak pokud si děláte vlastní sušená rajčata, tak určitě doporučuji tuto kombinaci. 




Žádné komentáře:

Okomentovat