neděle 29. června 2014

Vločkové placky

Tento recept mám od Tomovo mamky. Nejdřív o nich vyprávěla a to jsem pravda nevěřila, že to bude až tak dobré. Ale potom je vzala na výlet a musela jsem uznat, že jsou skvělé, chutnají něco mezi karbanátkem a bramborákem. Může za to moje oblíbená kombinace česnek - majoránka. Už jsem se chystala si je udělat delší dobu, ale přišla na ně řada až dneska.

Ingredience:

1 hrnek vloček
2 hrnky vody
2 stroužky česneku
2 lžíce majoránky
2 vajíčka
sůl
pepř

Postup:

Vločky osolte a zalijte vodou (měla by přesahovat vločky o 1-2 cm). Nechte 1-2 hodiny stranou. Vločky se rozmočí, budou úplně měkké. Přidáte ostatní suroviny a dobře promícháte (česnekem a majoránkou šetřit nemusíte, chce to víc než do bramboráků). Poku by se vám těsto zdálo příliš řídké, můžete přidat trochu strouhanky. Smažte dozlatova.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn. : Množství vody se řiďte podle toho jak přesahuje vločky. Musím se přiznat, že mi ve vločkách zbyla voda, kterou jsem vylila a vločky ještě vymačkala, nechtěla jsem to mít moc vodové, ale byla to nejspíš chyba, protože poměrně dost ztuhly během smažení. A taky jsem je měla nechat namáčet trochu déle. Ale i tak byly dobré a příště vychytám mouchy. Zatím ty "od babičky" vedou. 


2 komentáře:

  1. vyzkoušeno a jsou opravdu moc dobré! Díky i za praktické tipy - já měla vody dost a tak jsem po prvním smažení, kdy moc nedržely pohromadě, přidala víc strouhanky a už to bylo dobrý:-) (udělala jsem si kombinaci se zelím, ale jsou dobré i jen tak na ukusování:-))

    OdpovědětVymazat