středa 4. června 2014

Mléčná rýže s bezovým sirupem a tofu

Dnešní recept byl původně "nouzovkou", kterou jsem vytvořila z nedostatku sil, pustit se do něčeho náročnějšího, taky jsem chtěla vyzkoušet novou várku bezového sirupu a udat domácí tofu, které se na tepelnou úpravu moc nehodilo. Nakonec se ale ukázalo, že je to perfektní kombinace, která zasytí, skvěle chutná a má spousty bílkovin a vitamínů.

Ingredience:

80g rýže (já jsem použila speciální rýži na přípravu mléčné rýže, ale určitě to půjde i s tou co máte doma)
100g tofu (pokud nemáte vlastní, klidně použijte kupované, jen ho budete muset rozmixovat)
150ml mléka
2 lžíce bezového sirupu
Cukr
ovoce

Postup:

Z tofu mléka a sirupu připravte hustší hmotu, kterou dáte vychladit. Uvařte rýži, já ji vařila ve vodě, ale pokud máte normální rýži můžete vařit v mléce, v tom případě budete muset rýži míchat. Rýži smíchejte s připravenou směsí a nechte znovu vychladit, chutě se zároveň hezky spojí. Podávejte ozdobené ovocem (můžete ještě trochu pocukrovat, nebo přidat kakao, skořici, ...)


Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn.: Dneska jsem se vzbudila s horečkou, do ničeho se mi nechtělo. Tahle dobrota mi ale udělala radost a potom i příjemná procházka s kamarádkou a teď už je mi mnohem líp. Ačkoliv se to nezdá, nejsem úplně skalní fanda tofu a musím si ho upravovat tak, aby mi opravdu chutnal, jinak bych ho nesnědla :) Proto když vařím s tofu, preferuji uzené nebo grilované. Kombinace rýže, tofu a bezový sirup je ale vážně skvělá (podle mě za to může hlavně ten sirup :D )




Žádné komentáře:

Okomentovat