čtvrtek 5. června 2014

Citrónovo-bezové osvěžení

Včera se mi dostal do ruky snad ten nejlepší jogurt, který jsem snad kdy jedla. Koupila jsem si ve Sparu příchuť citrón/bezinka a říkala jsem si, že to bude jen jeden z dalších dobrých jogurtů, ale tenhle byl naprosto skvělý a vřele všem doporučuji zkusit ;) Nechala jsem se inspirovat a ještě večer připravila citrónovo-bezové zmrzlinové osvěžení (něco mezi zmrzlinou a sorbetem).

Ingredience:

2 citróny
2 lžíce bezového sirupu 
2 lžíce cukru
1 bílek
150ml šlehačky

Postup:

Citrony nožem oloupeme, aby na nich zbylo co nejméně  bílé vrstvy. Nakrájíme a smícháme s cukrem a sirupem. Vše dobře promixujeme na kaši, přidáme bílek a šleháme, potom i šlehačku a znovu šleháme. Pokud máte formičky na nanuky, můžete naplnit je a nebo jako já jen formičky na led :) výsledné kousky jsem pak ještě rozmixovala, aby se lépe jedli (kdybych měla formičky na nanuk, už bych to nemixovala ;) )

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn.: Zmrzlina šla z formičky krásně vyndat (používám silikonové z ikei). Konzistence je krémovější, ale není nadýchaná jako tato jahodová. Taky pozor při šlehání, trochu mi to ohodilo kuchyň :)

Žádné komentáře:

Okomentovat